Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 1,9jtd - масло в цилиндрите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от тонито Покажи съобщение
    и ако може да се смени заглавието на темата ...проблем с помпа високо налягане за Alfa romeo 156 1.9 JTD ,че това масло в цилиндрите е малко подвеждащо

    ---------- Post added at 12:45 ---------- Previous post was at 12:44 ----------

    ето един линк от колегите от фиат-ския форум за същия проблем http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44558

    Благодарство за което ....
    Колега тая тема от фиятския форум въобще не е гледай....
    Тази помпа която са ремонтирали е на едно момче с фият брава който в момента има проблем с колата и тук никой за сега не може да му го разреши и най-вероятно тази ремонтираната от тях помпа ще излезе главния виновник!

    Купи си 2-ръка щом сте установили, че проблема е в нея.....
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #17
      Приемам оферти за помпа (на лс),че тук по нашия край от една помпа искат колата си да избият ...те че са скъпи ама айде .....BOSCH 0 445 010 007

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от тонито Покажи съобщение
        Приемам оферти за помпа (на лс),че тук по нашия край от една помпа искат колата си да избият ...те че са скъпи ама айде .....BOSCH 0 445 010 007
        Чакай сега, уточни за коя помпа говорим? Горивна помпа ВН, или маслена?
        Аз останах с впечатление, че става въпрос за маслена....
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
          Чакай сега, уточни за коя помпа говорим? Горивна помпа ВН, или маслена?
          Аз останах с впечатление, че става въпрос за маслена....
          горивна бе
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от тонито Покажи съобщение
            и така относно моя проблем - от известно време колата не искаше да вдига над 3000 оборота без значение на място или в движение и онзи ден както описах по горе в движение колата се форсира яко до макс сама - тръгвам 1,2,3-та и колата се засилва сама махам крака от газта тя се набира още, много голяма диря от пушек зад мен и после угасна и до там.После я дръпнахме,запали но се чуваше дрънчене от към мотора някъде.Заради това си помислихме че турбото е скъсало ос и е набило маслото в цилиндрите.
            Но проблема се оказа друг това дрънчене не е било от турбото нито от мотора ,а от разбита помпа.Като махнах ангренажа зъбното колело на помпата имаше луфт (оста на помпата мърдаше).
            Относно помпата съвет - да я отремонтирам или да търся втора ръка няква ...
            п.с.разбрах че в нашия град няма кой да ги прави и ги пращат във Варна ако можем някъква връзка да направим ще съм благодарен

            ---------- Post added at 12:12 ---------- Previous post was at 12:11 ----------

            Благодарство на всички които помагат с форума
            Колеги помагайте....
            след подмяна на помпата колата не ще да запали
            след тест с multiecuscan има грешки
            Р0191 - Diesel pressure control
            R1671 - Fuel pressure regulator
            На въртене на стартер засичам такива стойности
            Fuel pressure 5,4 bar - 12 bar
            Fuel pressure signal - 0.513 V
            Disired Fuel pressure - 453.5 bar
            Fuel pressure regulator - 1,23%
            Следва триене на грешките пак тест и за мое учудване грешки няма, но колата продължаваше да не пали ...

            Comment


            • #21
              Измери си налягането на горивото след филтъра. Демек налягането от помпата в резервоара. Най-вероятно не праща нафта или пишка едва едва.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Най накрая локализирахме проблема ,след изваждане на главата цъфна изгоряло бутало на 4-ти цилиндър,явно пикаеща дюза и кофти гориво(щот в БГ никой не знае с кво кара), плюс стъпка на газта ,възпламеняване на горивото в цилиндъра оборотите на макс ,димна следа от 100м и .......се започна с ремонтите
                Ето го и буталото - - -
                Attached Files
                Last edited by тонито; d.m.y г., 22:32.

                Comment


                • #23
                  Само аз познах верния отговор.
                  AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                  Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                  sigpic

                  Comment

                  Working...
                  X